در این قسمت از سایت فاین میتوانید محصولات خریداری شده خود را از سایت فاین پیگیری کنید.و با واحد پشتیبانی فاین در ارتباط باشید.

فاین یکی از شرکت هایی است که با تکیه بر توان کارشناسان و متخصصین کشورمان به تولید محصولات مختلف دوربین مدار بسته و تجهیزات آن پرداخته است. همچنین فاین یکی از برندهای پیشرو در صنعت سیستم‌ های نظارت تصویری امنیتی است. فاین برای پوشش تمامی نیازهای شما ساخته شده و تمرکزی ویژه روی تجهیزات نظارت تصویری امنیتی تحت شبکه دارد. برند فاین توانسته تکنولوژی‌ هایی مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری، اینترنت اشیاء و کلان داده‌ ها را در محصولات خود به‌ کار بگیرد.

 پشتیبانی دوربین مدار بسته فاین

پشتیبانی دوربین مدار بسته فاین

تاریخچه دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی

دوربین مدار بسته اولین‌ بار در آلمان و در فعالیت‌ های هوا فضا مورد استفاده قرار گرفت. پس‌ از آن تکنولوژی دوربین مدار بسته گسترش یافت و سپس وارد صنایع دیگر مانند کنترل ترافیک در کشور آمریکا شد. در ابتدا اما دوربین های مدار بسته کیفیت‌ پایینی داشتند و یکی از معایب آنها عدم دسترسی به شبکه به‌ شمار می‌ رفت. سپس با گسترش علم و پیشرفت تکنولوژی دوربین مدار بسته تحت شبکه توسط کشور آمریکا تولید و عرضه شد. از آن زمان تاکنون دوربین‌ های مدار بسته و سیستم های امنیتی پیشرفت‌ های فراوانی داشته اند. پس‌ از پیدایش دوربین مدار بسته و نصب دوربین‌ های متصل به شبکه مسئله‌ ای که باید به آن توجه شود پشتیبانی آنها می باشد. پشتیبانی شرکت فاین در این حوزه بسیار پیشرفته است.

مزیت پشتیبانی سیستم های امنیتی

با پشتیبانی محصولات دوربین مدار بسته از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کرده و راندمان کاری خود را افزایش خواهید داد. داشتن پشتیبانی متخصص برای دوربین‌ های مدار بسته در عملکرد صحیح آنها و دیگر تجهیزات دوربین مدار بسته مؤثر خواهد بود. شرکت فاین یکی از شرکت‌ هایی است که در حوزه شبکه و پخش دوربین مدار بسته و تجهیزات آن فعالیت دارد. این شرکت خدمات خاصی را جهت پشتیبانی دوربین مدار بسته برای مشتریان خود انجام می‌ دهد. از جمله خدمات پشتیبانی شرکت فاین عبارت اند از:

  • بررسی عملکرد صحیح دوربین ها و سیستم‌ های امنیتی با بازدیدهای دوره‌ ای
  • پیکربندی زیرساخت‌ های ارتباطی دوربین‌ های مدار بسته
  • ارزیابی تصاویری که از دوربین‌ ها ذخیره شده
  • عیب‌ یابی دوربین‌ های مدار بسته
  • پشتیبانی از نرم‌ افزارهای مدیریت و کنترل اطلاعات
  • عیب‌ یابی دستگاه‌ های ضبط تصاویر
  • چک دوربین و ارائه گزارش نهایی به مشتری و سایر مواردی که در هنگام خرید دوربین در قرارداد ثبت‌ شده باشد.

خدمات پس از فروش فاین

خدمات پس از فروش فاین

پشتیبانی دوربین مداربسته

شرکت فاین با خدمات تخصصی در زمینه نصب و راه‌ اندازی انواع دوربین‌ های مدار بسته و سیستم‌ های امنیتی و دزدگیر در خدمت شما است. این شرکت راهکارهای صحیحی برای انجام خدمات نصب و راه‌ اندازی انواع سیستم‌ های امنیتی به شما ارائه می‌ دهد. یکی از بخش‌ های مهم مجموعه شرکت فاین خدمات شبکه و پشتیبانی از محصولات ارائه شده خود است. در شرکت فاین کلیه خدمات پشتیبانی در بالاترین سطح کمی و کیفی انجام می‌ شود و همواره مشتریان از خدمات برند فاین رضایت داشته اند. شرکت فاین خدمات کامل و جامعی را در زمین پشتیبانی به مشتریان ارائه می کند. این شرکت در نهایت توانسته نیازها و کمبودهای سیستم های امنیتی را رفع کند.

ما با ارائه بهترین دوربین‌ های مدار بسته توانسته ایم رضایت مندی صد در صدی مشتریان خود را کسب کنیم. پس از فروش محصولات، خدمات پشتیبانی شرکت فاین با تخصص و سرعت و دقت بالا سیستم های امنیتی را نصب می کند. ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات و نیازهای مشتریان عزیز می باشیم.

پشتیبانی شرکت فاین

پشتیبانی شرکت فاین

 

خدمات نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته اگر به‌ صورت صحیح انجام نشود باعث خرابی دوربین و خسارت می‌ شود. شرکت فاین با سالها تجربه در زمینه نصب دوربین مدار بسته در کنار شماست پس از نصب سیستم های امنیتی، پشتیبانی منحصر به‌ فردی از آنها داشته باشد. از جمله مهم‌ ترین مواردی که در هنگام نصب دوربین مدار بسته باید توجه کرد انتخاب نوع کابل، ظرفیت برق، محل نصب دوربین، زاویه و شیوه کابل کشی و غیره می‌ باشند. مراحل نصب دوربین مدار بسته معمولی عبارت اند از:

  • ابتدا باید انتخاب کنید که چه نوع دوربینی از برند فاین می‌ خواهید خریداری کنید.
  • سپس محل نصب را به کمک کارشناسان ما انتخاب کرده و بهترین مکان را برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کنید.
  • کابل کشی موردنظر را با استفاده از کارشناسان شرکت فاین انجام دهید.
  • اتصال دوربین به شبکه و وای‌ فای را توسط کارشناسان خبره پشتیبانی شرکت فاین انجام دهید.
  • هم چنین پیکربندی نرم‌ افزار دوربین مدار بسته با استفاده از کارشناسان برند فاین انجام می‌ شود.
  • سپس در آخرین مرحله نصب، دوربین مدار بسته و تجهیزات آن تست می‌ شوند. در صورت صحیح بودن تمامی موارد، یک سیستم امنیتی قدرتمند تحویل شما می‌ گردد.

اهمیت پشتیبانی دوربین مدار بسته

برای‌ اینکه دوربین مدار بسته بالاترین کارایی را داشته باشد و اثربخشی خود را حفظ کند باید یک برنامه منسجم و یک پشتیبان حرفه‌ ای برای آن در نظر بگیرید. کارشناسان پشتیبانی شرکت فاین از خرابی‌ های پی‌ در پی جلوگیری کرده و با یک برنامه نگهداری منظم، سیستم شما را به‌ روز نگه می‌ دارند و از فرسودگی‌ ها و خرابی‌ های متعدد جلوگیری می‌ کنند. همچنین ما با پشتیبانی شرکت فاین در صدد هستیم تا کمترین خرابی را برای دوربین‌ های شما رقم بزنیم و از خسارت های بالاتر جلوگیری خواهیم کرد.

سرویس پشتیبانی دوربین مدار بسته خانگی

برای‌ اینکه یک سیستم امنیتی به‌ صورت صحیح عمل کند به پشتیبانی نیاز دارد. سیستم دوربین مدار بسته خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به یک پشتیبان متخصص (حداقل سالانه) نیاز دارد. با پشتیبانی و اقدامات انجام‌ شده توسط شرکت فاین می‌ توانید مشکلات احتمالی آینده را تشخیص داده و در اسرع وقت آنها را برطرف کنید.

یکی دیگر از خدمات سرویس پشتیبانی شرکت فاین برای دوربین‌ های خانگی شامل ارزیابی بصری کلی لوازم اتصالات و کابل ها می‌ باشد. همچنین تمیز کردن لنز و محفظه دوربین مدار بسته، تست سیگنال های کنترل از راه دور، ارزیابی کیفیت ضبط و پخش تصاویر و غیره از دیگر خدمات فاین به مشتریان عزیز است. برای انواع مشاوره در زمینه فروش، نصب و پشتیبانی شرکت فاین می‌ توانید با ما در تماس باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد