در این مطلب به معرفی شرکت فاین پرداخته و راه های انتخاب یک شرکت خوب برای خرید تجهیزات امنیتی را ارائه می دهیم.

در این مطلب قصد داریم به معرفی شرکت فاین بپردازیم اما ابتدا بیایید اطلاعاتی در مورد دوربین مدار بسته کسب کنیم. به دوربینی که در یک مکان خاص به‌ صورت ثابت نصب شده و تصاویر را در یک مکان دیگر با استفاده از یک نمایشگر نشان می‌ دهد دوربین مدار بسته گفته می شود. در کل دوربین‌ های مدار بسته به یک دستگاه پردازش تصویر متصل هستند. در طول سالیان زیاد دوربین‌ های مدار بسته در فروشگاه‌ ها، بانک‌ ها، اداره‌ ها، منازل، پایگاه‌ های نظامی و... وظیفه امنیت را برعهده داشته‌ اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌ توان دوربین‌ های مدار بسته را از دور و با کمک تلفن همراه نیز کنترل کرد.

معرفی شرکت فاین

معرفی شرکت فاین

 

لزوم شناخت بهترین شرکت دوربین مدار بسته

شناخت بهترین شرکت دوربین مدار بسته باید برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار باشد. دلیل این اهمیت این است که معمولاً سیستم‌ های امنیتی هزینه بالایی داشته و همچنین بسیار حساس هستند. پس قبل‌ از خرید دوربین مدار بسته باید در مورد اعتبار شرکت تحقیقات انجام شود. در این مطلب می‌ خواهیم به معرفی شرکت فاین بپردازیم. به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا برای شناخت هر چه بهتر برند فاین این مطلب را بخوانید. همواره برای سهولت انتخاب می‌ توانید از مشاورین متخصص شرکت فاین به صورت رایگان بهره‌ مند شوید. برند فاین از مهم‌ ترین و موفق‌ ترین ارائه دهندگان دوربین مدار بسته در سراسر کشور است که خدمات نصب و راه‌ اندازی سیستم های امنیتی را به بهترین شیوه برای مشتریان خود انجام می‌ دهد.

انواع دوربین‌ های مدار بسته بر اساس محل نصب

  • محیط بیرونی:

دوربین‌ های مدار بسته‌ ای که برای محیط بیرون هستند و ظاهری استوانه‌ ای شکل دارند به عنوان دوربین محیط بیرونی شناخته می شوند. این دوربین‌ ها با توجه به اینکه در فضای باز نصب می‌ شوند مجهز به حفاظت در برابر عوامل مختلف آب‌ و هوا مانند باران، برف و هوای گرم و سرد هستند. بدنه دوربین‌ های بیرونی اغلب از فلز ساخته شده است.

  • محیط داخلی:

دوربین‌ های امنیتی که در داخل یک مکان نصب می‌ شوند و ظاهری گنبدی‌ شکل دارند به عنوان دوربین های محیط داخلی شناخته می شوند. این دوربین‌ ها عملکرد بالایی داشته و معمولاً از آنها در درون منزل و اداره‌ ها استفاده می‌ شود.

معرفی شرکت فاین

شرکت فاین به عنوان ارائه دهنده انواع محصولات حفاظتی همواره در تلاش است تا علاوه‌ بر تأمین تجهیزات دوربین مدار بسته فروش و نصب این دوربین‌ ها را برای مشتریان عزیز فراهم کند. تخصص شرکت فاین در زمینه فروش دوربین‌ های مدار بسته، تجهیزات آن و دزدگیر اماکن است. فاین دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی بوده و دارای کارشناسان و پرسنل متخصص و تحصیل‌ کرده است.

فاین | دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

 

شرکت فاین دارای بیش‌ از دو دهه تجربه و تخصص در صنعت امنیتی و نظارتی کشور می باشد. این شرکت دوربین مدار بسته دارای تنوع بالایی بوده و ۱۲۰ نوع کالا را ارائه می‌ دهد. ما می‌ توانیم تمامی نیازهای پروژه‌ های مختلف را برای شما پوشش داده و در اجرا و راه‌ اندازی یک پروژه به کمک شما بیاییم. ما از تجهیزاتی استفاده می‌ کنیم که در سطح جهانی دارای رتبه های تک رقمی هستند. فاین همواره تلاش می‌ کند با ارائه سبد کامل کالایی، محصولاتی با کیفیت و با کاربردهای فراوان و قیمت‌ های اقتصادی به فروش برساند. ما با ارائه اقتصادی‌ ترین محصولات تحت شبکه در زمان کوتاهی توانسته‌ ایم جایگاه ویژه‌ ای در بین مشتریان مان داشته باشیم و همواره رضایت مندی کاملی از آن‌ ها دریافت کنیم.

شرکت فاین دارای یک تیم حرفه‌ ای از بهترین پرسنل کارشناس و تکنسین های متخصص در نصب دوربین مدار بسته است. ما توانسته‌ ایم در سال‌ های اخیر تجربه فراوانی در سیستم‌ های حفاظتی، ایمنی و امنیتی تجربه کنیم. تجهیزات برند فاین بروز بوده و دارای استاندارد جهانی هستند و تمامی اصول مهندسی در دوربین‌ ها رعایت شده است. ما همواره در تلاش هستیم تا تلاش و کوشش خودمان را برای به کارگیری ایده‌ های خلاقانه و مبتنی بر علم روز ارائه دهیم تا سیستم‌ های نظارت تصویری و سیستم های امنیتی مبتنی بر شبکه بهتری را برای مشتریان عزیز خود ارائه دهیم. ما محتوا و محصولات خود را برای تمام نیازها و سلیقه‌ های افراد تأمین کرده و برای انجام پروژه‌ ها و طرح‌ ها به‌ صورت حرفه‌ ای فعالیت می کنیم.

خرید تجهیزات دوربین مدار بسته

خرید تجهیزات دوربین مدار بسته

 

برندهایی چون سحرخیز، افق کوروش و بانک شهر و بانک تجارت از جمله مشتریان فاین تا لحظه نوشتن این مقاله هستند. فاین همواره سمینارهای بزرگی در سطح کشور برگزار می‌ کند که مهم‌ ترین آن‌ ها در تهران و اصفهان برگزار می‌ شوند.

علت محبوبیت شرکت دوربین مدار بسته فاین

برخی از خدمات ویژه شرکت را در بخش معرفی شرکت فاین ارائه دادیم. اما راه حل محبوبیت این شرکت پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن است. پشتیبانی فوق العاده شرکت فاین باعث شده تا ما به‌ آسانی به یکی از شناخته‌ ترین نام‌ های دوربین مدار بسته در سراسر کشور تبدیل شویم. شرکت فاین علاوه‌ بر پشتیبانی ویژه‌ ای که دارد آموزش‌ هایی نیز به مشتریان ارائه می‌ دهد که تحسین‌ برانگیز است. همچنین ما سمینارهای اطلاعاتی در مورد دوربین‌ های مدار بسته و بهترین شیوه‌ های امنیتی ارائه می‌ دهیم و رویدادهای خاصی را برای آموزش‌ های کسب‌ و کار و صاحبان مشاغل در مورد سیستم‌ های نظارت تصویری را برگزار می‌ کنیم.

همه مواردی که عنوان کردیم در کنار هم موجب شده‌ اند تا شرکت فاین به یکی از برترین انتخاب‌ ها برای ثبت پروژه در جهت تأمین امنیت شرکت، خانه، محل کار و غیره تبدیل شود. فاین بارها و بارها ثابت کرده‌ است که یک سیستم امنیتی قابل‌ اعتماد نه‌ تنها صاحبان املاک را از مزاحمان در امان نگه می‌ دارد بلکه به جلوگیری از هر گونه اقدامی از طرف سارقان قبل‌ از حادثه حمله کمک می‌ کند. آنها با دانستن این‌ که یک مکان به دوربین مدار بسته مجهز شده‌ است از ترس گرفتار شدن دست به فعالیت‌ های مجرمانه نمی‌ زنند. دوربین مدار بسته آرامش را به خانواده‌ ها و صاحبان املاک می‌ دهد.

به انتهای این مقاله رسیدیم امید است توانسته باشیم نکته های مفیدی جهت معرفی شرکت فاین خدمت شما عزیزان ارائه کرده باشیم. چنانچه سوالی دارید می توانید در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد