شرکت دوربین مدار بسته فاین یا fine dvr در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته خود را در بین مشتریان محبوب کند.

دستگاه fine dvr یک نوع رسیور است که برای دوربین‌ های مدار بسته با سیم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با استفاده از این دستگاه تصاویر دوربین را روی مانیتور یا نمایشگر خود مشاهده خواهید کرد. همچنین dvr تصاویر دریافتی را روی حافظه دستگاه ذخیره می‌ کند. یکی دیگر از قابلیت‌ های دستگاه dvr انتقال تصاویر روی تبلت، موبایل و کامپیوتر است. برای هر سیستم‌ عامل یک نرم‌ افزار اختصاصی وجود دارد که شما بتوانید از راه دور تصاویر دریافتی را با استفاده از این دستگاه مشاهده کنید.

خرید دستگاه دی وی آر فاین

خرید دستگاه دی وی آر فاین

 

کاربرد دستگاه fine dvr

ضبط تصاویر: از طریق دستگاه fine dvr می‌ توان تصاویر را ضبط و مجدداً بازدید کرد و در صورت نیاز از آن‌ ها بک آپ گرفت.

مشاهده تصاویر به‌ صورت یکپارچه: دستگاه fine dvr به شما این امکان را می‌ دهد که با استفاده از یک نمایشگر تصاویر تمام دوربین‌ های مدار بسته را در یک صفحه مشاهده کنید.

تنظیم و ضبط تصاویر: این دستگاه به شما امکان می‌ دهد تا تصاویر را به‌ صورت آنچه که می‌ خواهید تنظیم کنید. تنظیم تصاویر شامل اعمال تنظیمات روی نور، رنگ، زمان بندی ضبط خواهد بود.

اتصال به شبکه و انتقال تصاویر: دستگاه fine dvr دارای یک پورت LAN است که با استفاده از آن تصاویر دوربین‌ های مدار بسته را می ‌توانید به‌ صورت آنلاین نیز مشاهده کنید.

کنترل دوربین‌ های گردان: دستگاه fine dvr دارای یک پورت ۴۸۵ RS است که با استفاده از آن دوربین‌ های گردان یا دوربین‌ های زوم قابل کنترل خواهند بود.

مزایای دستگاه fine dvr

هزینه کم: اگر بودجه محدودی دارید fine dvr را با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌ توانید تهیه کنید.

عدم ضعیف شدن سیگنال: دستگاه dvr بدون نیاز به اینترنت کار می‌ کند بنابراین نگران قطع شدن سیگنال نخواهید بود.

استفاده آسان: دوربین‌ های مدار بسته آنالوگ با توجه به این‌ که به نرم‌ افزار نیاز ندارند به‌ راحتی با استفاده از دستگاه fine dvr قابل‌ استفاده هستند.

انواع دستگاه دی وی آر

انواع دستگاه دی وی آر

 

 

انواع دستگاه dvr

دستگاه fine dvr در اندازه های مختلفی طراحی شده است که هر کدام برای یک هدف خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرد. دستگاه‌ های dvr انواع مختلفی دارند از دستگاه کوچک و قابل‌ حمل گرفته تا دستگاه های بزرگ که به‌ اندازه یک عدد لپ‌ تاپ هستند. این دستگاه‌ ها می‌ توانند چندین دوربین امنیتی را کنترل کنند. دستگاه dvr در مدل‌ های ۳۲، ۱۶، ۸، ۴ کاناله تولید و روانه بازار شده‌ است. همچنین دستگاه dvr را با استفاده از مودم و اینترنت می‌ توانید به تلفن همراه یا تبلت خود متصل کرده و از هر کجا که می‌ خواهید تصاویر دریافتی را مشاهده کنید.

در هنگام خرید دستگاه رسیور باید به نکات زیر توجه کنید

قبل از هر چیز باید ببینید که چند دوربین مدار بسته می‌ خواهید به دستگاه خود متصل کنید. سپس دستگاه مدنظر خود را طبق نکات زیر انتخاب نمایید.

  • قابلیت ضبط صدا:

اولین موردی که در هنگام خرید دستگاه dvr باید به آن توجه کرد قابلیت ضبط صدا است. اگر هم‌ زمان با ضبط ویدیو به ضبط صدا نیاز دارید باید حتماً دستگاهی انتخاب کنید که بتواند صداهای ورودی را دریافت کند.

  • تعداد فریم در ثانیه:

مورد دیگری که در هنگام خرید دستگاه dvr اهمیت دارد FBS یا همان فریم بر ثانیه بوده که تعداد تصاویری که یک دستگاه رسیور می‌ تواند در ثانیه ذخیره کند را نمایش می‌ دهد.

  • حافظه داخلی:

همچنین حافظه مورد نیاز برای ضبط تصاویر در هنگام انتخاب دستگاه dvr مهم است. دستگاه fine dvr جهت ذخیره صدا و تصویر از دوربین مدار بسته دارای حافظه داخلی است که نسبت‌ به تعداد دوربین‌ هایی که به دستگاه fine dvr متصل می‌ شوند اندازه آن تخمین زده شده و به کیفیت ضبط بستگی دارد.

  • فشرده‌ سازی تصاویر:

قبل‌ از خرید دستگاه fine dvr باید به این نکته توجه کنید که دستگاهی که خریداری کرده‌ اید دارای الگوریتم فشرده‌ سازی است یا خیر. با استفاده از الگوریتم ذخیره‌ سازی فضای کمتری از حافظه اشغال خواهد شد.

  • دسترسی کنترل و نظارت از راه دور:

باید یک دستگاه دیجیتال fine dvr خریداری کنید که در هر لحظه و در هر زمان بتوانید به آن دسترسی، کنترل و نظارت داشته باشید.

خرید دستگاه دی وی آر

خرید دستگاه دی وی آر

 

  • امکان تهیه نسخه پشتیبان:

هنگام خرید دستگاه fine dvr باید توجه داشته باشید که این دستگاه قابلیت تهیه نسخه پشتیبان را داشته باشد. با استفاده از امکان تهیه نسخه پشتیبان می‌ توانید تصاویر و صدای ضبط‌ شده را به سی‌ دی رایتر انتقال داده و آن‌ ها را همیشه داشته باشید.

  • قابلیت هشدار در زمان حرکت غیرمجاز:

اگر دستگاه ویدیویی امنیت داشته باشد هنگامی‌ که فرد دوربین مدار بسته را قطع کرده از طریق دستگاه ویدیویی می‌ توان متوجه خطر شد و سیستم دزدگیر آژیر می‌ زند. همچنین می‌ تواند عکس مظنون را برای تان ایمیل کند. برای استفاده از این قابلیت باید دستگاهی خریداری کنید که پورت خروجی، آلارم و قابلیت ارسال ایمیل را داشته باشد.

  • قابلیت ضبط حرکتی:

اگر دستگاهی که خریداری می‌ کنید قابلیت ضبط حالات حرکتی را داشته باشد می‌ تواند در دوربین موردنظر حرکت را تشخیص دهد. سپس دستگاه ۱۰ ثانیه قبل‌ تر عملیات ضبط را روی کانال مدنظر آغاز می‌ کند. در واقع هنگامی‌ که کسی اطراف مکان مدنظر نیست ضبطی صورت نمی‌ گیرد این دستگاه دارای سنسور هوشمندانه براساس حرکت انسان است.

  • قابلیت کنترل دوربین‌ های چرخشی:

برخی از دستگاه های fine dvr قابلیت کنترل دوربین چرخشی را دارند. با استفاده از این قابلیت در دستگاه dvr و در قسمت PTZ می‌ توان دوربین‌ های چرخشی را انتخاب و هدایت کرد.

کلام پایانی

شرکت فاین برای انواع دوربین‌ های مدار بسته دستگاه های  dvr اقتصادی ارائه می‌ دهد. دستگاه fine dvr بهترین قابلیت ها را در خود دارد. در شرکت فاین با هر بودجه‌ ای می‌ توانید محصولات را خریداری کنید. این شرکت از تمامی جهات مقرون‌ به‌ صرفه و نسبت‌ به دیگر رقبای خود اقتصادی است. برای مثال محصولات فاین نسبت‌ به محصولات برندهای دیگر از قیمت‌ های پایین‌ تری برخوردار هستند. برای خرید دستگاه dvr و دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات آن می‌ توانید با برند با اصالت فاین کارکرده تا علاوه بر دریافت مزایا یک دستگاه با کیفیت بالا دریافت کرده از خدمات این شرکت بهره‌ مند شوید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد