دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ به شما کمک می‌کند تا درک بهتری نسبت به این محصول ارزشمند و پر اهمیت داشته باشید.

چرا استفاده از دوربین مداربسته در پارکینگ مهم است؟

دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ وسیع و متنوع هستند. البته قطعاً مهم‌ترین هدفی که از نصب این دوربین‌ها در محوطه پارکینگ به دنبال آن هستیم، افزایش امنیت خواهد بود. با وجود اینکه پارکینگ یک محوطه امن برای مراقبت از وسایل نقلیه ما می‌باشد اما باز هم امکان سرقت و آسیب به وسایل وجود دارد. آمارها نشان می‌دهد وجود وسایل بازدارنده مثل دوربین مداربسته توانسته است میزان سرقت و جرم را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. امروزه به دلیل اینکه دوربین‌های مداربسته کیفیت بهتری پیدا کرده‌اند و هوش مصنوعی در آن‌ها تقویت شده، اهمیت استفاده از آنها افزایش هم پیدا نموده است.

دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ

دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ

دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ؛ کاهش جرم و جنایت

برخلاف تصور بسیاری از مردم، یکی از مهم‌ترین دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ کاهش جرم و جنایت است. مردم تصور می‌کنند که با قرار دادن ماشین در پارکینگ امنیت آن را به طور کامل تضمین کرده‌اند. درست است که پارکینگ محیط امن‌تری نسبت به خیابان و سایر فضاها برای وسایل نقلیه می‌باشد اما در عین حال بهترین موقعیت برای سارقان هم است. متاسفانه آمارها نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق جرایم در خرده فروشی‌ها، مراکز خرید و پارکینگ‌‎ها رخ می‌دهد. در واقع پارکینگ‌ها اغلب علامتی آسان برای سارقان هستند و آنها می‌دانند که در پارکینگ فرصت‌های سرقت متعددی برای آنها فراهم است.

بسیاری از آمارها نشان می‌دهد که بیش از 2 میلیون جنایت در پارکینگ‌ها رخ می‌دهد. طبق تحقیقات بین‌المللی سالانه بیش از ۶ میلیارد دلار دارایی عمومی ‌از طریق سرقت‌هایی که در پارکینگ رخ می‌دهد از دست می‌روند. وجود دوربین مداربسته بسیاری از سارقان را از انجام جرم منصرف می‌کند. با این وجود حتی اگر آنها اقدام به سرقت هم کنند، شما به راحتی می‌توانید آنها را شناسایی کنید و با توجه به مستنداتی که در اختیار دارید علیه آنها اعلام جرم کنید.

 

جنایت در پارکینگ‌ها

پایین آوردن هزینه امنیت با دوربین مداربسته

یکی از مهمترین دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. شما برای اینکه امنیت پارکینگ را بالا ببرید یا باید تعداد زیادی نگهبان استخدام کنید یا اینکه به جای آنها دوربین مداربسته قرار دهید. هزینه استفاده از نگهبان بسیار بالا است. علاوه بر این نگهبان فقط می‌تواند بخشی از محیط را مورد نظارت خود قرار دهد و سارقین به راحتی می‌توانند از فضاهای دیگر برای کار خود استفاده کنند. البته اگر پارکینگ عمومی‌ و بزرگ داشته باشید نمی‌توانید نگهبان را به طور کامل از آن حذف کنید. به همین دلیل بهتر است ترکیبی از یک نگهبان و تعداد زیادی دوربین مداربسته را برای بالا بردن امنیت پارکینگ به کار بگیرید. به این شکل شما یک ناظر انسانی دارید که با کمک تکنولوژی مدرن می‌تواند تمام پارکینگ را تحت نظارت خود قرار دهد. در واقع شما فقط حقوق یک نگهبان را می‌دهید و با کمک دوربین‌ها هزینه بقیه نگهبان‌ها را صرفه‌جویی می‌کنید.

 

 

دوربین مداربسته، همیشه بیدار و هوشیار

یکی از جالب‌ترین دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ که آن را نسبت به دیگر ابزار پیشگیری سرقت متمایز می‌کند، بیدار و هوشیار بودن شبانه روزی دوربین مداربسته است. شما اگر بهترین و دقیق‌ترین نگهبان را هم استخدام کنید، نمی‌توانید تضمین کنید که او تمام شب را بیدار و یا کاملاً هوشیار باشد. در ساعات مختلف شب ممکن است او بر اثر خستگی و فشار کار با کاهش هوشیاری مواجه شود و این زمان بهترین موقع برای تهاجم سارقین خواهد بود. این در حالی است که اگر از دوربین مدار بسته استفاده کنید، این تکنولوژی در تمام ساعات شب و روز با دقت کامل و به صورت عمیق تمام محیط پارکینگ را پوشش می‌دهد.

اگر از دوربین‌های پیشرفته استفاده کنید که احتمالاً می‌توانید از قابلیت‌های ضد سرقت آنها بیشتر هم بهره ببرید. ضمناً اگر سرقتی رخ دهد، نگهبان شما هر چقدر هم که هوشیار باشد نمی‌تواند اطلاعات دقیقی از سارقین در اختیار شما و پلیس قرار دهد. با این وجود دوربین مداربسته اطلاعات دقیق و بهتری از سارقین ارائه خواهد کرد که احتمالاً شما را به دستگیری آنها نزدیک خواهد نمود.

دوربین‌های پیشرفته

دوربین‌های پیشرفته

دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ؛ نظارت بر پارکینگ

دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ فقط محدود به موارد امنیتی نمی‌شود و شما از این دوربین‌ها می‌توانید برای بالا بردن نظارت کمک بگیرید. این ویژگی در پارکینگ‌های عمومی ‌اهمیت زیادی دارد. اینگونه پارکینگ‌ها در طول روز با افراد زیاد و ماشین‌های مختلفی روبرو هستند. اگر نظارت آنها به صورت دقیق انجام نشود احتمال بروز خسارت بسیار زیاد است. شما با کمک دوربین مداربسته می‌توانید به راحتی جریان ترافیک موجود در پارکینگ را به خوبی مدیریت کنید. این دوربین‌ها به شما کمک می‌کنند تا فضاهای موجود در پارکینگ را به صورت بهینه بین ماشین‌ها تقسیم کنید و با ایجاد فضای بیشتر درآمد بیشتری داشته باشید.

دوربین‌های مداربسته بهترین ابزار نظارت از راه دور هستند و شما می‌توانید تمام نقاط پارکینگ را در تمام ساعات شبانه روز تحت نظارت خودتان قرار دهید. ضمناً وجود دوربین‌های مداربسته رضایت بیشتر مشتریان را هم به همراه خواهد داشت. آنها برای وسایل نقلیه و اموال خود حساسیت بیشتری دارند و زمانی که متوجه شوند تمام مسائل ایمنی در پارکینگ رعایت شده است، همکاری بیشتری با شما خواهند داشت. در واقع می‌توان گفت وجود دوربین مداربسته هم امنیت را افزایش می‌دهد و در پارکینگ‌های عمومی ‌سبب افزایش درآمد هم خواهد شد.

نظارت از راه دور

نظارت از راه دور

دوربین مداربسته را به چه شیوه‌ای بخریم؟

در مورد دلایل نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ نکات مختلفی را بیان کردیم و به اهمیت این موضوع واقف شدیم. نکته مهم دیگری که لازم است در مورد آن صحبت کنیم، نحوه خرید این محصول بسیار ارزشمند است. شما باید به دنبال این باشید که بهترین دوربین‌ها را متناسب با بودجه و نیاز خودتان تهیه کنید. امروزه دوربین‌های مداربسته در مقایسه با گذشته متنوع‌تر شده‌اند و تکنولوژی‌های گوناگونی در آنها طراحی گردیده است. متناسب با نیازی که شما دارید ممکن است به برخی از تکنولوژی‌های جانبی دوربین‌ها نیاز داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این محصولات به تولید کننده مطرح آنها در کشور یعنی شرکت دوربیین مدار بسته فاین مراجعه نمایید. این شرکت به شما کمک می‌کند بر اساس نیاز خودتان بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد