برای خرید تجهیزات نظارتی و دوربین مدار بسته باید بهترین شرکت دوربین مدار بسته را پیدا کنید. در اینجا به معرفی یکی از این شرکت ها پرداخته ایم.

دوربین مدار بسته یا CCTV چیست؟

قبل‌ از هر چیزی بیایید به معرفی دوربین مدار بسته بپردازیم. دوربین مدار بسته به‌ اختصار CCTV یک سیستم نظارتی بوده که در یک محیط خاص تصاویر ویدیویی را ضبط و پخش می‌ کند. این دوربین ها در مکان‌ هایی که نیاز به امنیت بیشتر دارند مانند بانک، فروشگاه، ادارات، مغازه‌ ها و منازل مورد استفاده قرار می‌ گیرند. تصاویر دریافت شده از دوربین‌ های مدار بسته به دستگاه ضبط و ذخیره سازی منتقل می شوند. این تصاویر در صورت بروز حادثه می‌ توانند مورد بازبینی و تحلیل قرار گیرند.

شرکت دوربین مدار بسته فاین قابلیت‌ های بسیاری مانند دید در شب، ضدآب بودن، قابلیت اتصال به شبکه، پوشش وسیع تر، دید در شب رنگی و غیره را به بازار عرضه کرده است. همچنین دستگاه‌ های ضبط و سیستم‌ های دزدگیر نیز یکی از راه‌ های پیشگیری و جلوگیری از رخ دادن حادثه هستند. جرم هایی مانند دزدی، سرقت و تخریب وسایل ارزش در محیط‌ های مختلف می‌ تواند پس‌ از نصب سیستم امنیتی کاهش یابد. همچنین در هنگام وقوع حادثه تصاویر ضبط شده می تواند یک شاهد مهم در پیگیری اتفاقات باشد. با توجه به افزایش امنیت و کاهش خطرات محیطی اهمیت استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی در محیط‌ های مختلف زیاد شده‌ است.

بهترین برند دوربین مدار بسته

بهترین برند شرکت دوربین مدار بسته

از بهترین شرکت های دوربین مدار بسته که تمام ویژگی‌ های یک سیستم امنیتی خوب را دارا است شرکت دوربین مدار بسته فاین می باشد. برند فاین سبد کاملی از محصولات دوربین مدار بسته را ارائه می کند. همچنین این شرکت با توجه به پرسنل فعال، گارانتی و خدمات پس‌ از فروش خود به بهترین گزینه برای خرید تجهیزات نظارتی تبدیل‌ شده است.

بهترین راه انتخاب دوربین مدار بسته

عوامل زیادی جهت انتخاب بهترین دوربین مدار بسته وجود دارند برخی از این عوامل عبارتند از:

برند دوربین: سعی کنید یک برند حرفه ای برای خرید تجهیزات سیستم های نظارتی انتخاب کرده تا هم از کیفیت آن مطمئن شوید و هم پشتیبانی حرفه ای دریافت کنید.

نوع دوربین: برای انتخاب بهترین دستگاه های امنیتی نوع دوربین را باید در نظر بگیرید و مناسب‌ ترین آن را برای نیاز خود انتخاب کنید.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل فاین مدل بولت FBH-23XN

قابلیت‌ های دوربین: دیگر موردی که در هنگام خرید دوربین باید به آن توجه ویژه‌ ای شود قابلیت‌ های آن است. باید دقت داشته باشید دوربینی که تهیه می‌ کنید در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و انواع تهدیدها مقاوم باشد.

لنز دوربین: دیگر موردی که در هنگام خرید تجهیزات نظارتی اهمیت دارد لنز دوربین یا زاویه دید دوربین است.

توصیه و پیشنهاد شرکت دوربین مدار بسته فاین این است که از کارشناسان و پرسنل مجرب این شرکت برای انتخاب دوربین مدار بسته استفاده کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان درمورد قیمت و نوع دوربین مدار بسته می‌ توانید با شماره‌ های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان فاین بهترین راهنمایی‌ ها را برای شما انجام دهند.

تجهیزات نظارتی را از کجا بخریم؟

شرکت دوربین مدار بسته فاین به‌ عنوان یکی از برترین فروشگاه های تجهیزات امنیتی در ایران ارائه دهنده خدمات و محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب و اقتصادی است. ما خدمات پس‌ از فروش حرفه‌ ای داریم. اگر دنبال یک دوربین مدار بسته با قابلیت‌ های حرفه‌ ای هستید فروشگاه دوربین مدار بسته فاین بهترین انتخاب برای شما است. هدف فاین ارائه محصولات با کیفیت اقتصادی و خدمات پس‌ از فروش حرفه‌ ای است و تاکنون توانسته ایم در این امر موفق باشیم. شرکت دوربین مدار بسته فاین آماده است تا هرگونه راهنمایی، مشاوره و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه دهد.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل فاین مدل بولت FBH-23DN

ضرورت خرید دوربین مداربسته

آیا می‌ دانید خرید تجهیزات امنیتی برای چه مکان‌ هایی ضروری است؟ دوربین‌ های امنیتی در مکان های  پر جمعیت و فضاهایی که خطرات زیادی آنها را تهدید می‌ کند لازم است. دوربین مدار بسته در مکان‌ هایی که کالای با ارزش دارند یک امر واجب است. همچنین استفاده از دوربین‌ های مدار بسته در مکان‌ هایی که افراد مهم اقامت دارند نیز ضروری می‌ باشد. استفاده از دوربین‌ های مدار بسته در محل کار توسط کارفرما برای بررسی وضعیت پرسنل خود نیز از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. یکی از بهترین روش‌ هایی که صاحبان کسب و کار می‌ توانند میزان کار و عملکرد پرسنل شرکت خود را بررسی کنند استفاده از تجهیزات نظارتی می باشد.

اهداف شرکت دوربین مداربسته فاین

شرکت دوربین مدار بسته فاین با هدف ارائه خدمات برتر نصب دوربین مدار بسته توانسته است بین مشتریان شناخته شود. ما با داشتن دانش به‌ روز و تسلط بر نیازهای افراد توانسته‌ ایم راهکارهایی برای مشتریان دوربین مدار بسته جهت رسیدن به امنیت مدنظر خود ارائه دهیم. همچنین ما گروهی از کارشناسان را در شرکت دوربین مدار بسته فاین داریم تا قبل‌ از فروش و نصب دوربین مدار بسته راهنمایی هایی به شما ارائه دهند. آنها موضوعات مبهم را به سادگی به زبان ساده و قابل‌ درک به مشتریان آموزش می دهند. بنابراین برای نصب دوربین مدار بسته دغدغه‌ ای نخواهید داشت. از ابتدای تاسیس تاکنون ما به‌ دنبال رفع نیازهای نظارتی مشتریان هستیم و راهکارهایی جدید و تخصصی را برای این کار ارائه می‌ دهیم. ما سعی داریم مشتریان در بازه کوتاهی با سیستم موردنظر بهترین نتیجه را دریافت کنند.

دریافت مشاوره قبل‌ از انتخاب شرکت دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته برای بالا بردن ایمنی در مکان‌ های مختلف نصب می شود و از جان و مال شما محافظت می‌ کند. شاید اگر دوربین مدار بسته وجود نداشت در دنیای امروزی داشتن امنیت عملاً غیر ممکن و به یک آرزوی دست‌ نیافتنی تبدیل می‌ شد اما با داشتن دوربین مدار بسته می‌ توان به‌ آسانی امنیت یک مکان مهم را تضمین کرد. توصیه ما به افرادی که قصد خرید دوربین مدار بسته دارند این است که حتماً از یک کارشناس و یک فرد با تجربه در این امر سوال کنید و از او کمک بخواهید. بهتر است قبل‌ از انتخاب دوربین، کارشناس محیط نصب دوربین را مشاهده کرده تا بتواند بهترین گزینه را برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد