شرکت دوربین مدار بسته فاین یا fine cctv در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته خود را در بین مشتریان محبوب کند.

سیستم های دوربین مدار بسته در چند دهه گذشته با پیشرفت تکنولوژی بسیار محبوب شده اند. اکثر دوربین های مدار بسته امروزه معمولاً برای هدف های امنیتی استفاده می شوند. شما می توانید سیستم های دوربین مدار بسته را در هر بانک، اداره، مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ بیابید. در واقع سیستم ‌های دوربین مدار بسته به قدری مقرون به صرفه شده ‌اند که اکثر فروشگاه ‌های کوچک ‌تر نیز دارای سیستم ‌های دوربین مدار بسته در فروشگاه‌ ها برای اهداف امنیتی هستند.

اهمیت fine cctv

اهمیت fine cctv

 

دوربین مدار بسته یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از محافظت از کسب و کار و خانه شما است. سیستم دوربین مدار بسته fine cctv نظارت را برای اهداف امنیتی بدون نمایش عمومی انجام می دهد و ویدیوی زنده را از یک منطقه خاص در هر کجا که می خواهید نشان می دهد. سیستم های نظارت امنیتی به طور گسترده توسط مشاغل و محل سکونت با هدف کاهش اقدامات غیرقانونی استفاده می شوند. یک سیستم نظارت خوب نه تنها شامل نظارت مناسب می شود بلکه بهره وری و کارایی کسب و کار را نیز بهبود می بخشد. 

 

ویژگی های تخصصی شرکت فاین شامل موارد زیر است

شرکت فاین به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته معتبر و قابل اعتماد است که در کشورمان فعالیت می کند. ما نظارت را به روشی که شما می خواهید ارائه می دهیم. فاین یک شرکت متخصص در ارائه راه حل های پیشرفته نظارت بر امنیت دوربین مدار بسته برای صنایع و امکانات اقامتی در سراسر کشور است.

سالها تجربه در زمینه طراحی، نصب و نگهداری ما را به شرکت پیشرو در ایران تبدیل کرده است. ما تمام زیرساخت ها و شبکه را برای ارائه خدمات جهت پیکربندی و نصب دوربین مدار بسته مقرون به صرفه داریم. از جمله خدمات شرکت fine cctv عبارت اند از:

  • کنترل کیفیت حرفه ای از طریق تجهیزات با کیفیت بالا.
  • یک تیم فنی مجرب برای اجرای کامل طرح امنیتی و ارائه خدمات نگهداری سالانه.
  • مهندسان نرم افزار ماهری که نرم افزار را مطابق با ترجیحات شما تغییر می دهند.
  • تیم پشتیبانی فعال برای ارائه کمک به صورت آنلاین یا تلفنی.

هدف از نصب دوربین مداربسته

از دوربین مداربسته فاین معمولاً برای کنترل و نظارت بر یک مکان استفاده می‌ شود و هدف آن جلوگیری از هرگونه تهدید می‌ باشد. دوربین مداربسته با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی برای جلب رضایت مصرف‌ کنندگان ساخته شد. حال بیایید اهمیت دوربین مدار بسته اماکن را با یکدیگر بررسی کنیم:

اگر دوربین مداربسته داشته باشید به راحتی می توانید جلوی جرم را بگیرید. دوربین فاین به‌ عنوان یک شاهد در مواقع ضروری عمل می کند. این دوربین از سرقت ها جلوگیری کرده و باعث کاهش هزینه ها می شود. همچنین از دوربین مداربسته می‌ توان برای کمک به پیداکردن افرادی استفاده کرد که گم یا ربوده شده‌ باشند یا برای نظارت بر کارگرانی استفاده کرد که در شرایط خطرناک کار می‌ کنند.

اهمیت دوربین مدار بسته

اهمیت دوربین مدار بسته

 

 

نحوه کار fine cctv

معماری یک سیستم fine cctv معمولی شامل چندین جزء اصلی است که برای ضبط، پردازش، ذخیره و نمایش فیلم های نظارتی به طور هماهنگ کار می کنند.  یک سیستم دوربین مدار بسته در هسته خود شامل دوربین هایی است که به طور استراتژیک برای نظارت بر منطقه ای خاص مورد استفاده قرار گرفته اند. Fine cctv سیگنال های ویدئویی را از طریق کابل یا اتصالات بی سیم به یک ضبط کننده مرکزی منتقل می کند. این ضبط کننده، اغلب یک  DVR یا  NVR است که تصاویر گرفته شده را برای بازیابی و تجزیه و تحلیل بعدی ذخیره می کند. مانیتورها امکان مشاهده فیلم ‌های نظارتی را در زمان واقعی فراهم می ‌کنند، در حالی که سخت ‌افزار اضافی مانند سوئیچ ‌ها، فرستنده‌ های متعدد و روترها یکپارچه ‌سازی چند دوربین را تسهیل می ‌کنند و عملکرد سیستم را بهبود می ‌بخشند.

نحوه کارایی دوربین مدار بسته فاین

نحوه کارایی دوربین مدار بسته فاین

سیستم ‌های دوربین مدار بسته حجم فراوانی از داده ‌ها را تولید می ‌کنند که نیاز به راه‌ حل ‌های کارآمد ذخیره ‌سازی و مدیریت داده ‌ها دارند. به ‌طور سنتی، دستگاه ‌های DVR از درایوهای دیسک سخت (HDD) برای ذخیره ویدیو استفاده می‌ کنند که ظرفیت‌ های بزرگ و کارآمدی را ارائه می ‌دهند. با این حال، ظهور NVR ها و راه حل های ذخیره سازی مبتنی بر شبکه اکنون گزینه های ذخیره سازی مقیاس پذیر و توزیع شده، از جمله ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) و ذخیره سازی مبتنی بر ابر را امکان پذیر می کند.

موارد استفاده از fine cctv

در گذشته سیستم‌ های دوربین مدار بسته از صفحه نمایش های سیاه و سفید کوچک و با کیفیت کم و بدون قابلیت تعاملی استفاده می ‌کردند. اما اکنون صفحه نمایش های این دوربین ها می‌ توانند رنگی و با کیفیت بالا تصاویر را نشان دهند. همچنین Fine cctv به یک ناظر اجازه می دهد تا با افرادی که در محدوده بلندگوهای مرتبط با دوربین هستند صحبت کند.

بطور کلی دوربین مدار بسته معمولا برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود، از جمله:

  • حفظ امنیت محیطی در مناطق و تاسیسات با امنیت متوسط ​​تا بالا.
  • مشاهده رفتار زندانیان و بیماران خطرناک در مراکز درمانی.
  • نظارت بر ترافیک.
  • امنیت ساختمان و محوطه.
  • نظارت بر کارمندان یک شرکت یا اداره.

اجزای یک سیستم دوربین مدار بسته

یک سیستم fine cctv چهار جزء اصلی دارد: دوربین، مانیتور، ضبط کننده و سیستم کنترل. دوربین عکس یا فیلم می گیرد و سپس روی مانیتور نمایش داده می شود. دستگاه ضبط تصاویر یا فیلم ‌ها را ذخیره می ‌کند تا بعداً بتوان آنها را بازیابی کرد. از سیستم کنترل برای مدیریت سیستم دوربین مدار بسته استفاده می شود.

کلام پایانی

یک سیستم fine cctv به شما این دسترسی را می دهد که به طور مداوم آنچه را که در ساختمان شما اتفاق می افتد در هر زمانی از روز و تنها در چند ثانیه بررسی و نظارت کنید. هنگامی که سیستم یک ناهنجاری را نشان می دهد، می توان آن را مستقیماً از تلفن هوشمند یا تبلت خود کنترل کرد. سیستم ‌های دوربین مدار بسته فاین در ۲۴ ساعت شبانه‌ روز کار می ‌کنند. دوربین های مورد استفاده در این سیستم ها خاص و فقط برای این منظور مناسب هستند. شرکت fine cctv  توانسته با پشتیبانی قوی و کیفیت بالا طرفداران زیادی داشته باشد. چنانچه سوالی در این مورد دارید می توانید با کارشناسان ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید و مشاوره های رایگان دریافت کنید.

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد