دوربین تحت شبکه را می توان به عنوان یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین مدل های دوربین در نظر گرفت که به خاطر داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، امروزه محبوبیت زیادی هم به دست آورده است.

در حالت اولیه، انواع دوربین مداربسته به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آنها را برای انتقال اطلاعات با استفاده از سیم و کابل به کار گیرید. این محصولات سطح امنیتی متوسطی داشته و استفاده از آنها همیشه نتایج مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. اما این مسئله برای دوربین های تحت شبکه صادق نمی باشد. این محصولات با استفاده از سیستم انتقال تصویر بی سیم، میزان امنیت محیط را چند برابر می نمایند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از آنها به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی و ویژگی های دوربین تحت شبکه با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه چه مزایایی دارد؟

البته که دوربین تحت شبکه یک سری مزایای خاص را در خود جای داده است. همین مزایا باعث شده اند تا استفاده از آن در موقعیت های مختلف به مسئله ای پر اهمیت تبدیل شود. یکی از مهم ترین مزایای دوربین تحت شبکه مربوط به انتقال تصویر با استفاده از شبکه اینترنت می باشد. فرقی ندارد که شما شبکه را به اینترنت بین المللی متصل می کنید یا اینکه یک اینترنت محلی در اختیار دارید؛ در هر صورت استفاده از این کالا نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. جدا از این مسئله، دوربین های تحت شبکه برای انتقال صدا به صورت دو طرفه هم مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربران می توانند از دوربین تحت شبکه به عنوان یک سیستم ارتباط داخلی محیط استفاده نمایند. پشتیبانی از وای فای و اینترنت موبایل از جمله دیگر ویژگی کلیدی و مزیت این کالا به حساب می آیند. این مورد از مزایای دوربین تحت شبکه باعث شده است تا استفاده از آن در موقعیت های مختلف به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. در نهایت، این دوربین به گونه ای طراحی شده است که می تواند برق مورد نیاز خود را با استفاده از یک کابل و تکنولوژی PoE تامین نماید. این مسئله به دوربین اجازه می دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد و به راحتی در شرایط مختلف هم مورد استفاده قرار گیرد. پس اگر شما هم به دنبال یک دوربین قوی هستید، با خیال راحت می توانید این کالا را به کار گیرید.

قیمت خرید دوربین تحت شبکه

قیمت خرید دوربین تحت شبکه

قیمت دوربین تحت شبکه چقدر است؟

قیمت دوربین تحت شبکه ثابت نیست. هزینه ای که کاربران باید برای خرید دوربین تحت شبکه پرداخت کنند می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص کم و زیاد شود. هر کدام از این عوامل به نحوی خاص قیمت نهایی را کم و زیاد می نمایند. اولین عاملی که شما باید به آن توجه کنید مربوط به کیفیت دوربین است. مسلما هرچه کیفیت تصویر دوربین بالا تر رود، عملکرد آن هم بهتر می شود. دیگر عاملی که برای خرید دوربین تحت شبکه شما باید به آن توجه کنید مربوط به برند سازنده می باشد.

در حال حاضر برند های بسیار زیادی در زمینه عرضه این دوربین فعالیت می کنند. اما برای خرید شما باید به دنبال استفاده از بهترین ها باشید. در نهایت، برای خرید دوربین تحت شبکه شما باید به فروشنده این کالا توجه کنید. فروشندگان به صورت مستقیم قیمت دوربین های مداربسته را کم و زیاد می نمایند. در صورتی که شما هم به دنبال خرید دوربین در بهترین حالت ممکن هستید، بهتر است که خدمات بهترین تیم های عرضه کننده ایرانی را مورد استفاده قرار دهید تا در این زمینه با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید.

سیستم تحت شبکه

سیستم های تحت شبکه

سیستم مداربسته تحت شبکه از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

دوربین تحت شبکه یکی از مهم ترین قسمت های سیستم مداربسته به حساب می آید ولی، تنها قطعه ای که در این سیستم به کار رفته است نمی باشد. هارد دیسک از جمله دیگر قطعاتی به حساب می آید که برای راه اندازی سیستم های مداربسته تحت شبکه شما به آنها نیاز خواهید داشت. هارد درون ان وی آر نصب شده و تصاویر را ذخیره می نماید. در مرحله بعد شما باید به منبع تغذیه هم توجه داشته باشید. یک دوربین بدون داشتن منبع تغذیه نمی تواند پردازش های مورد نیاز را انجام دهد. چرا که منبع تغذیه انرژی مورد نیاز دوربین را فراهم می کند.

تجهیزات شبکه از جمله دیگر مواردی به حساب می آیند که برای راه اندازی دوربین تحت شبکه شما به آنها نیاز خواهید داشت. انواع کابل، سوئیچ و روتر محصولاتی هستند که در این دسته بندی قرار می گیرند. با استفاده از تجهیزات و ابزار های مبتنی بر شبکه افراد به راحتی می توانند نسبت به انتقال تصویر دوربین بین سیستم ها و مانیتور های مختلف اقدام نمایند. هرچه کیفیت تجهیزات شبکه بهتر شود، میزان بازدهی دریافت شده هم بهتر خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد