دوربین مداربسته آنالوگ یکی از قدیمی ترین و متداول ترین مدل های دوربین مداربسته به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، چرا نام این دوربین آنالوگ است؟

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که دوربین های آنالوگ از سیگنال هایی با همین نام استفاده می کنند تا پردازش های مورد نیاز خود را انجام دهند. دوربین های آنالوگ از امواج استفاده می کنند و سیگنال های دیجیتال 0 و 1 را در اختیار دی وی آر قرار نمی دهند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از آن اهمیت زیادی پیدا نماید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر برخی از دوربین های مداربسته تحت شبکه هم از سیگنال های آنالوگ استفاده می کنند. امروز ما قصد داریم تا چیستی و ویژگی های دوربین مداربسته آنالوگ را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ

بررسی کاربرد های دوربین مداربسته آنالوگ

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق دوربین مداربسته آنالوگ چه کاربرد هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که این دوربین برای راه اندازی سیستم های نظارتی و امنیتی کوچک یک راه حل فوق العاده به حساب می آید. شما می توانید این محصول را برای افزایش سطح امنیت خانه، فروشگاه مشاغل کوچک یا شرکت های کوچک مورد استفاده قرار دهید. استفاده از سیگنال های آنالوگ باعث شده تا این دوربین برای شرکت های بزرگ و موقعیت های صنعتی نتایج مطلوبی را به همراه نداشته باشد.

جدا از این مسئله، برخی از مدل های دوربین مداربسته آنالوگ می توانند به صورت ترکیبی هم مورد استفاده قرار گیرند. سیستم های مداربسته ای که به صورت ترکیبی یا هیبریدی ایجاد شده اند، هم از دوربین های آنالوگ و هم از دوربین های تحت شبکه استفاده می کنند تا بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشند. البته، به خاطر داشته باشید که همخوانی سیگنال های آنالوگ ایجاد شده توسط این دوربین ها و دستگاه های گیرنده یک مسئله پر اهمیت به حساب می آید. مسئله ای که عدم توجه به آن مشکلات جدی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

 دوربین مداربسته آنالوگ چه مزایا و معایبی دارد؟

البته که دوربین مداربسته آنالوگ یک سری مزایا و معایب خاص را در خود جای داده است. همین مزایا و معایب هم باعث شده اند تا میزان استفاده از آن در پروژه های مختلف تغییر پیدا نماید. به صورت کلی، دوربین های مداربسته آنالوگ در دسته بندی ها و زیر شاخه های متنوعی در بازار به فروش می رسند. دسته بندی های زیاد و داشتن مدل های متنوع یکی از مهم ترین مزایای این کالا به حساب می آید. اگر شما هم به دنبال یک دوربین با کیفیت هستید که مدل های زیادی دارد، با خیال راحت می توانید محصولات آنالوگ را مورد استفاده قرار دهید. دومین مزیت دوربین مداربسته آنالوگ مربوط به قیمت نهایی آنها می باشد. این دوربین ها به شدت خوش قیمت بوده و شما با خیال راحت می توانید آنها را به کار گیرید.

مزایا و معایب دوربین مداربسته آنالوگ

مزایا و معایب دوربین مداربسته آنالوگ

البته که دوربین مداربسته آنالوگ فقط مزیت ندارد. یک سری عیوب خاص هم در این دوربین ها قرار گرفته اند. به عنوان مثال، دوربین مداربسته آنالوگ کیفیت تصویر پایین تری در مقایسه با دوربین های دیجیتال و دوربین های تحت شبکه ارائه می کند. استفاده از سیگنال های آنالوگ باعث شده تا استفاده از این دوربین به مسئله ای نسبتا پیچیده تبدیل شود. جدا از این مسئله، دوربین مداربسته آنالوگ قدیمی بوده و تقریبا از رده خارج به حساب می آید. پس، اگر به روز بودن و داشتن قابلیت های نوین در یک دوربین مداربسته برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است که به سراغ دوربین های آنالوگ نروید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید.

نکات مهم برای خرید دوربین های مداربسته آنالوگ

در صورتی که شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته آنالوگ هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه کنید. اولین نکته مربوط به مشخصات دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. شرکت های تولید کننده این دوربین را همراه با مشخصات متنوعی در بازار عرضه می کنند. برای دریافت بیشترین بازدهی شما باید به مشخصات دوربین مداربسته آنالوگ توجه ویژه ای داشته باشید. دومین نکته ای که برای خرید دوربین مداربسته آنالوگ شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به مرکز عرضه کننده و فروشنده این کالا می باشد.

نکات مهم برای خرید دوربین های مداربسته

نکات مهم برای خرید دوربین های مداربسته

در حال حاضر مراکز عرضه کننده بسیار زیادی در سراسر ایران نسبت به عرضه انواع دوربین های آنالوگ اقدام کرده و محصولاتشان را همراه با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید دوربین مداربسته آنالوگ در بهترین حالت ممکن، شما باید به دنبال استفاده از بهترین مراکز عرضه کننده ایرانی باشید. در نهایت برای خرید این کالا بهتر است که به برند سازنده هم توجه کنید. امروزه برند های زیادی در زمینه طراحی و ساخت دوربین مداربسته آنالوگ فعالیت می کنند و شما باید به دنبال بهترین ها باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد