دستگاه NVR یا ذخیره ساز تصویر تحت شبکه، یک ابزار کاربردی به حساب می آید که می تواند برای انجام فعالیت های مختلفی همچون تهیه و ذخیره تصاویر دوربین های تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع nvr در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. خیلی از افراد به این مسئله توجهی ندارند ولی میان دستگاه های ان وی آر و دی وی آر تفاوت های زیادی وجود دارد. در صورتی که شما هم به دنبال راه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته هستید، لزوما باید بر اساس نیاز های پروژه خود بهترین محصولات را به کار گیرید. امروز ما قصد داریم تا در مورد دستگاه NVR و ویژگی هایش با شما صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

دستگاه ان وی آر

دستگاه ان وی آر

بررسی مهم ترین وظایف دستگاه NVR

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق مهم ترین وظیفه دستگاه NVR چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که دستگاه های ان وی آر ابزار های کاربردی و مهمی به حساب می آیند. این محصولات برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته به کار می روند. مهم ترین وظیفه این دستگاه، انتقال و پردازش تصاویر دوربین مداربسته می باشد. دوربین های تحت شبکه به صورت مستقیم تصویر را به عنوان خروجی ایجاد نمی کنند. در نتیجه استفاده از این ابزار برای ترجمه سیگنال اهمیت زیادی دارد.  

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا تصاویر دوربین مداربسته تحت شبکه را دریافت کرده و با انجام یک سری رمز گذاری و پردازش های خاص، آن را در اختیار کاربران نهایی قرار می دهد. در ضمن، این ابزار می تواند برای ذخیره تصاویر دوربین های مداربسته یا آنالیز آنها هم مورد استفاده قرار گیرد. برخی از مدل های ان وی آر بر اساس مشخصات اصلی شان یک سری قابلیت های جانبی را نیز در خود جای داده اند. این قابلیت ها و امکانات جانبی توانسته اند تا روند انجام فعالیت های مختلف را تحت تاثیر خود قرار دهند. شما می توانید مدل ها و ساختار های مختلف این دستگاه کاربردی را به پورت های شبکه هم متصل کنید و از آنها برای پخش تصاویر دوربین در شبکه اینترنت استفاده نمایید.

انواع دستگاه NVR

انواع دستگاه NVR

انواع دستگاه NVR کدام اند؟

در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع دستگاه NVR در بازار موجود است. راه های بسیار زیادی برای دسته بندی دستگاه NVR طراحی شده و هر کدام از این راه ها و روش ها، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز در خود جای داده اند. برای خرید شما باید به دنبال استفاده از بهترین انواع دستگاه NVR باشید تا در این زمینه با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. یکی از اولین راه های موجود برای دسته بندی این کالا توجه به تعداد کانال های تصویر می باشد.

به صورت کلی، کانال های تصویر به کار رفته در یک دستگاه NVR ویژگی های کلی آن را به صورت مستقیم تحت تایر خود قرار می دهد. شما می توانید این دستگاه را در مدل های 2، 4، 8، 16 و 32 کاناله دریافت کنید. جدا از این مسئله، این دستگاه ها بر اساس ظرفیت هارد هم در دسته بندی ها و زیر شاخه های متنوعی در بازار به فروش می رسند. برای خرید ان وی آر در بهترین حالت ممکن، شما باید به دنبال استفاده از محصولاتی باشید که بر اساس نیاز های شما شخصی سازی شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات مهم برای خرید دستگاه NVR

نکات مهم برای خرید دستگاه NVR

نکات مهم برای خرید دستگاه ان وی آر

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید دستگاه NVR در بهترین حالت ممکن هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه کنید تا در این زمینه با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. کیفیت دستگاه یکی از همین عوامل مهم است. برای خرید شما باید به کیفیت دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید.  در حال حاضر برند های بسیار زیادی در زمینه تولید و عرضه این کالا فعالیت می کنند. ولی برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن شما باید به دنبال خرید بهترین ها باشید. جدا از این مسئله، برای خرید دستگاه NVR شما باید به ویژگی ها و امکانات این دستگاه هم توجه داشته باشید.

تعداد پورت های ورودی و خروجی قرار گرفته بر روی دستگاه های ان وی آر می توانند عملکرد های کلی این دستگاه را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند. پس اگر شما هم به دنبال خرید این کالا در بهترین حالت ممکن هستید، باید به مشخصات آن توجه داشته باشید. در نهایت، برای خرید دستگاه NVR شما باید به فروشندگان توجه داشته باشید. در حال حاضر فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر ایران نسبت به عرضه این کالا اقدام می نمایند. برای خرید در بهترین حالت ممکن شما باید به دنبال استفاده از بهترین تیم های عرضه کننده باشید. پس، برای خرید انواع ان وی آر شما باید همه این موارد را مد نظر خود قرار دهید تا پس از خرید با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد