چشمی دزدگیر که با نام های خاصی همچون سنسور مخصوص دوربین هم شناخته می شود، یک ابزار کاربردی به حساب می آید که در دسته بندی ها و مدل های متنوعی در بازار به فروش می رسد.

به صورت کلی، این ابزار یک محصول کاربردی به حساب می آید که بر اساس اجزای به کار رفته در قسمت های درونی اش، کاربرد های گسترده ای پیدا کرده است. این محصول می تواند برای محاسبه وزن، گرمای بدن، وضعیت حرکت و غیره مورد استفاده قرار گیرد. البته که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع سنسور مخصوص دزدگیر در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی و نکات مهم برای خرید چشمی دزدگیر با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید چشمی دزدگیر

خرید چشمی دزدگیر

انواع چشمی دزدگیر کدام اند؟

بیایید تا کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: چشمی دزدگیر چه انواع و دسته بندی هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که شرکت های تولید کننده بر اساس عملیات اصلی قرار گرفته در سنسور، این محصول را در دسته بندی های متنوعی قرار می دهند. زمانی که شما همه سنسور ها و چشمی های مورد نیاز برای تامین امنیت خانه را مورد استفاده قرار دهید، یک شبکه سنسور راه اندازی کرده اید. پس برای اینکه بتوانید سطح امنیت خانه را تا حد قابل توجهی افزایش دهید، شما باید قوی ترین و با کیفیت ترین مدل های سنسور را به کار گیرید تا در این زمینه با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید.

بر اساس نوع ساخت، انواع چشمی دزدگیر در دو دسته با سیم  بی سیم تقسیم می شوند. مسلما مدل های بی سیم امنیت بالا تری در مقایسه با مدل های با سیم دارند. از نظر عملکردی هم می توان این محصولات را در زیر شاخه ها و دسته بندی های گسترده ای تقسیم کرد. چشمی دزدگیر ارتعاشی یکی از همین دسته بندی های مهم به حساب می آید. این محصول نسبت به حرکت حساسیت زیادی نشان می دهد. در صورتی که شما آن را بر روی یک دیوار نصب کنید و دیوار تخریب شود، این سنسور فعال خواهد شد. معمولا این سنسور بر روی شیشه نصب می شود.

چشمی دزدگیر وزنی دیگر محصول کاربردی است که شما می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. سنسور های وزنی برای خانه هایی مورد استفاده قرار می گیرند که در آنها یک حیوان خانگی زندگی می کند. در اکثر مواقع سنسور های حرکتی، وجود حیوانات خانگی را به عنوان تهدید علامت گذاری می نمایند. اگر شما سنسور وزنی را به کار گیرید، این مسئله مشکل خاصی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. چرا که این سنسور بر اساس وزن و حجم اجسام خطر را علامت گذاری می نماید.

مزایای خرید سنسور دزدگیر

مزایای خرید سنسور دزدگیر

چشمی دزدگیر حرکتی به عنوان آخرین دسته بندی این کالا به حساب می آید. البته که سنسور های حرکتی زیر شاخه های گسترده ای را در خود جای داده اند. مدل های مادون قرمز و مایکروویو و PIR از جمله محصولاتی هستند که در این دسته بندی قرار می گیرند. برای خرید شما باید با یک کارشناس تعلیم دیده مشورت کنید تا بهترین محصولات را تهیه نمایید.

مزایای استفاده از سنسور دزدگیر کدام اند؟

خرید چشمی دزدگیر و استفاده از این محصولات مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. همین مزایا هم باعث شده اند تا استفاده از این کالا به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. اولین مزیت استفاده از این سنسور مربوط به افزایش قابلیت ها و عملکرد های کلی سیستم دزدگیر می باشد. بدون استفاده از سنسور، یک سیستم دزدگیر هیچ راه ارتباطی با دنیای بیرون ندارد. پس زمانی که شما این محصول را مورد استفاده قرار می دهید، می توانید به صورت مستقیم سطح امنیت خانه را افزایش دهید. جدا از این مسئله، سنسور ها با همکاری یکدیگر می توانند میزان خطای دزدگیر را نیز کاهش دهند. این مسئله هم نتایج مطلوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

نکات مهم برای خرید چشمی دزدگیر

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید چشمی دزدگیر هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه کنید. اولین نکته مربوط به نیاز های پروژه و نوع دزدگیر است. برخی از پروژه ها به یک سری سنسور های خاص نیاز دارند. در این شرایط، شما باید تمرکز خود را بر روی همان سنسور یا چشمی بگذارید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید.

نکات مهم برای خرید چشمی دزدگیر

نکات مهم برای خرید چشمی دزدگیر

کیفیت ساخت چشمی دزدگیر دیگر مسئله پر اهمیتی به حساب می آید که شما باید به آن توجه کنید. در حال حاضر برند های زیادی در زمینه طراحی و ساخت این کالا فعالیت می کنند. برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن شما باید به دنبال خرید چشمی دزدگیر از بهترین برند ها باشید. در نهایت، بهتر است کمی از وقت خود را صرف یافتن بهترین مراکز عرضه کننده چشمی دزدگیر در ایران بکنید تا بتوانید بهترین محصولات را با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد